Pages

About Me

My photo
SMK LABUAN, LABUAN, Malaysia
Bertugas di SMK Labuan. Mengajar mata pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu (pilihan 4 dan pilihan 2)

Followers

Tuesday 7 February 2012

Lihat..baca..tentang 'life and skills'

Salam buat semua. Blog ini adalah satu catatan perkongsian berkenaan dengan "life and skillls" bagi semua. Permulaan bagi saya untuk mencatatkan apa saja idea yang terlintas difikiran untuk dikongsi pada semua. Kemahiran yang perlu ada bagi semua orang untuk menjalani aktiviti seharian.


Mata melambangkan segalanya, penat, letih, suka, sedih, risau, sakit, dan macam-macam lagi yang sukar nak digambarkan dalam pergolakan emosi seseorang. Namun seseorang itu mestilah menghadapi dengan penuh rasional agar tidak mengalami "emotional disorder" cuma kadang-kadang berapa kuat sekali pun kita menghadapinya kadang-kadang rasa penat , letih untuk menghadapinya namum itu semua adalah yang digelar sebagai PENGALAMAN hidup seseorang yang mematangkan hidup dalam menjalani rona warna kehidupan. Itulah erti kehidupan.


2 comments:

  1. Assalamulaikum - tahniah - akhirnya blog istimewa ini telah muncul ! jangan lupa follow saya....the first followed here !

    ReplyDelete
  2. kak, thanks kerana menjadi yang pertama dalam blog saya ni..wah seronok sangat..dan saya akan kongsikan lagi byk photo yang ada semasa di turki

    ReplyDelete

 

Popular Posts